A mi Erzsébetvárosunk

Kis magyar rögvalóság [433.]

Nem tetszik a rendszer.

2024. augusztus 02. - amier

(N.N., szerkesztett szöveg) 

Szeretnék munkát váltani. Ezért online jelentkeztem önkéntes területvédelmisnek, majd bementem egy toborzóközpontba, hogy meg tudjam csinálni a járműoktatóit.

teruletvedelem2.jpg

Ott fürgén közölték, hogy az online rendszer nincs összekötve a toborzóirodákkal. Ezért hiába jelentkezel online, ha akarsz valamit, be kell menned. Azt is mondta a toborzó, hogy a meghirdetett dolgok szépek és jók, de senki nem tudja, hogyan is lesz ez (ott előttem is telefonálgatott, hiába). Mondom oké, hanyagoljuk, és nézzük ezt a terület- védelmis dolgot. Most jön az, amitől leesett az állam:

  • nem kell hozzá magyar állampolgárság, elég egy nyelvvizsga vagy magyar érettségi;
  • elég egy ideiglenes hazai lakcím;
  • lehetsz büntetett előéletű, a parancsnok dönti el, hogy felvesz vagy nem.

Ezeket a könnyítéseket állítólag mostanában hozták.

Rákérdeztem a pénzre. Van egy minimum, amit kifizetnek (kb. 300 ezer nettó) meg van egy maximális, amit adhatnak (bruttó 1,5 milla van a papíron, amit kaptam). Azt is a pa- rancsnok dönti el, ki mennyit kap. Nyalisok előnyben.

Summa summárum, megköszöntem a lehetőséget, és nem érdeklődtem tovább.

Amíg bent voltam, jött egy katona, és közölte a toborzóval, hogy 476 munkanélkülit hívtak meg ma reggelre, de senki nem jött el…

Fügedi Ubul

*

Kapcsolódó cikk: Több mint 1200 főt toborzott a magyar hadsereg (24.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7018459231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása