A mi Erzsébetvárosunk

146. Milyen Dob utca?!

2014. május 17. - amier

01.jpgTegnap a Dob utcán mentem a Károly körútról a Klauzál tér felé. Lehet, hogy nem kellett volna. Alig tettem meg pár métert, szorgosan dolgozó munkásokat láttam, akik az utat javították. Javították? Az úttestet borító díszkőlapok közül volt, ami korábban feljött és aszfalttal (?) pótolták. Most ezeket a régebbi „pótlásokat” kikaparták, hogy rendbe tegyék az utat.

Pár lépéssel odébb készítettem ezt a két képet az aszfaltos javításról, meg az éppen szanaszéteső útburkolatról.

IMG_20140516_102203.jpg

IMG_20140516_102253.jpg

Este a Facebook-on írta egy Dob utcai lakó, hogy milyen az út, én meg válaszoltam, hogy délelőtt láttam, amint javították. Az ő válasza kissé elszomorított: a javítást ismét aszfalttal végezték. Nincs szeme annak, aki ilyen munkát megenged?

Gergely József

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr266177890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása