A mi Erzsébetvárosunk

895. Tehetetlen düh

2019. április 21. - amier

Tehetetlen düh tombol bennem. Van egy férfi, aki néhány hónapja jelent meg a környékünkön. Csak állt a Roni bolthálózat egyik üzleténél. Eleinte nem kéregetett. Mindig tiszta, rendes volt az öltözete, ő maga sem volt elhanyagolt. Kérés nélkül is adtam neki többször egy-kétszáz forintot. Nem tudtam eldönteni, hajléktalan-e. Tegnap és ma a bolt oldalában egy lépcsőn ült.

kasler2.jpg

Ma este láttam rajta, valami nincs rendben. Megszólítottam, hogy rosszul van-e. Elmondta, hogy a gyomra és a mellkasa fáj. Kérdeztem, evett-e ma. Válasza: igen, de nem maradt meg benne semmi. Volt-e orvosnál? Neki nincs orvosa. Szóljak-e a mentőknek? Igen, azt megköszönné. Megtettem. Elővette a papírjait, tb-kártyája is volt. Közben egyre jobban látszott rajta a fájdalom. És sem korábban, sem most semmi jele nem volt annak, hogy alkoholt vagy mást fogyasztott volna.

35 perc múlva ért ide a mentő. Hogy mi járt közben a fejemben? Az hogy két embert: Orbánt és Káslert ültetném a helyébe! Szenvedjenek a fájdalomtól, és senki egy fél lépést, egy mozdulatot ne tegyen értük, fordítsa mindenki el a fejét! Mert nem normális, hogy 2019-ben embereknek kelljen utcán élnie, gyerekek, felnőttek éhezzenek, betegek ne kapjanak segítséget!

Soha ilyen embertelen kormánya nem volt ennek az országnak! Amit tesznek, az elfogadhatatlan, megbocsáthatatlan! Soha nem hittem, hogy ennyi gyűlölet van bennem! Pedig van! És ezt a "keresztény" kormány váltja ki belőlem! És igen, azt kívánom nekik, hogy járják meg a pokol összes bugyrát!

Márta Edit

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr614778252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hungryhorse 2019.04.22. 07:21:44

Későn jött a mentő?
Óooooorbáaaaaan!
süti beállítások módosítása