A 250 gépkocsi befogadására alkalmas garázsépületből és az utcai fronton elhelyezkedő, iroda- és lakóházból álló együttest neves építész, a Kazinczy utcai zsinagógát is jegyző Löffler Béla tervezte. A szürke, viharvert homlokzaton foghíjas felirat jelzi, hogy ez volt egykor a Cyklop Garage, de sokan bizonyára Főtaxi-garázsként emlékeznek rá. 1924-re építette fel a Cyklop Építő és Ingatlan Rt., s különlegességét nem az utcára néző lakóház adja, hanem az udvarban álló autógarázs és műhelyépület. (Az egyemeletes garázsépületre 1928-ban második emeletet építettek.)
Az egykori garázsrészt a II. világháború után a Főtaxi használta, később autókölcsönzőként működött, ma parkolóház. Az utcai szárny egykori irodáit a II. világháború után lakásként hasznosították, az önkormányzati tulajdonú épületrész lakásai üresen állnak. A rossz állapotú, elhanyagolt, eredetileg is többfunkciós épületet modern és historizáló stílusok közös határán mozgó külső és belső kialakítása teszi egyedivé. Korszerű kialakításának köszönhetően ma is jól használható tereket találunk benne, a garázsrészeket jelenleg is eredeti rendeltetésüknek megfelelően használják.
A visszafogott neobiedermeier díszítőelemekkel ellátott lakóházrész és a modern stílusban kialakított garázs teljesen egyedi építészeti értéket képvisel, megőrzése építészettörténeti és várostörténeti szempontokból egyaránt kívánatos lenne.