A mi Erzsébetvárosunk

9. Szobor a fűben

2013. szeptember 26. - amier

05.jpgNaszóval: pár napja újra nyakba akasztottam a fényképezőgépet, lássuk csak mi, hogyan változott az elmúlt 1-2 év folyamán a hétkerben. Előbb – az előző posztban leírtak miatt –  megnéztem a Madách teret, alakul-e ott már valami. Még nem alakul. Séta tovább, Károly körút. A 9-es számú ház előtt meglepetés: eltűnt az Apolló-szobor. (Az ötemeletes ház előtt állt a fatörzsre támaszkodó Apolló szobra – Marton László, 1983).

Nem, senki ne kiabáljon rám, hogy ez már rég így van, én csak most vettem észre, bocs. Az első riadalom után, körbenézés, mert azért csak nem tüntették el nyom nélkül. És valóban nem: a Gerlóczy utca magasságában a kijelölt gyalogos átkelőhelynél, a villamos sínek között álldogál szegény, egy nagy fűhalom közepén.

DSCF7308.jpg

DSCF7633.jpg

Mit mondjak: nekem a régi helyén jobban tetszett…

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr925533887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amier 2013.10.03. 19:01:58

Ami közben kiderült: a Budapest Szíve program keretében helyezték mostani helyére a szobrot olyan 2011-ben. A fűhalom meg csak szimpla trehányság...
süti beállítások módosítása