Miután az érvénytelen, ámde igen drága népszavazás után megtudtuk, hogy hétfőtől a 40 az új 50, térjünk vissza a dolgos hétköznapokhoz. Szeptember utolsó napján meglepetést kaptam a drótpostától. Talán emlékeznek, hogy augusztus elején itt a blogon jelent meg a „Átláthatóság. Ez?” című bejegyzés első része arról, hogy nehéz kitalálni, egy ház lakói melyik háziorvoshoz tartoznak.
Augusztus 1-én nem csak a blogra írtam, hanem a Bischitz Johanna Integrált Humán Szolgáltató Központ címére is küldtem egy levelet. Mivel 59 nap alatt nem válaszoltak, megismételtem kérdésemet. Ezután meglepett, hogy 24 órán belül jött a válasz. Ezt szeretném megosztani az olvasókkal, hátha hasznos tudást tartalmaz.
A bjhuman.hu weboldalon jobbra található egy „szolgáltatáskereső” nevű gomb. Erre kattintva megadhatjuk címünket és a keresett szolgáltatást. Pontos válasz jelenik meg a szolgáltatás elérhetőségéről (kinél, hol, mikor, milyen telefon, email, stb.)
Már csak két dolgon kell változtatni:
- ha az állampolgár kérdez valamit, arra a legrövidebb időn belül érdemi és érthető választ kell adni.
- a BJIHSZK oldalon és az önkormányzat megfelelő helyein utalni kellene, hogy mit tegyünk, ha magunktól nem találunk valamit.
Egyébként elismerték, hogy a weboldaluk változtatásra szorul, talán belátható időn belül ügyfélbaráttá válnak. Az ügyfélbarát megoldás az erzsebetvaros.hu önkormányzati oldalra is ráfér, hosszú lista írható a problémákról.
További szép napot mindenkinek!
Gergely József