A mi Erzsébetvárosunk

430. Sétafika 8.

2015. július 19. - amier

Még március elején jártam az Akácfa utcában, akkor írtam, hogy nagy volt a sürgés-forgás a Csarnok hátsó bejáratánál, zajlott az építkezés gőzerővel. Meg azt is írtam, hogy később majd minderről, részletesebben is beszámolok. Nos, most van a később: a hét végén elin- dultam megnézni, hogy mi van, hogy s mint áll a  felújítás, mert a hírek szerint – a sokadik határidő módosítás után – úgy néz ki, hogy szeptember elején isten bizony már nyit.

csarnok1-6.jpg

csarnok1-1.jpg

csarnok1-2.jpg

Szó se róla, csinálják. Azt ugyan kissé furcsállottam, hogy az Akácfa utcai bejárat előtt álló konténerek mellé még egy-egy kisteherautó is odaparkolt (folyamatosan), így aztán aki kocsival akart a Dob utca felé továbbmenni, azt csak – az amúgy sem túl széles – járdára felhajtva tehette meg. (Érdekes módon, a jóval szélesebb, nagyobb szabad területű Klauzál téri oldalon, a főbejárat előtt csak egy konténer árválkodott, a szállítás nem ott zajlott.)

csarnok1-5.jpg

csarnok1-7.jpg

Amit már most tudni lehet – a mindenhol kiplakátolt szeptember 5-i nyitáson kívül – hogy az épület változatlanul a Klauzál téri és az Akácfa utca felőli bejáratokon keresztül lesz közelíthető, az új galéria szintre meg majd mozgólépcsőn vagy liften lehet feljutni. És hosszú lesz a nyitva tartási idő, miszerint akár este tízkor is lehet majd vásárolni.

csarnok1-3.jpg

csarnok1-4.jpg

Lesz az épületben egy nagy SPAR, néhány kistermelő, lacipecsenyés, zöldség-gyümölcs árus, húsos, pék, kávézó meg ami még egy piacra kell. (Személy szerint én ugyan többre értékeltem volna, ha – a piac-részen kívül – például a SPAR vasárnap is nyitva van, de ez már egy másik téma).

Fedrid Gábor

U.i.: Csináltam volna több, belső fotót is, de az objektumot jelenleg jobban őrzik, mint a paksi atomerőművet…

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr927639850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása