A mi Erzsébetvárosunk

Találkozás Bárdi Zsuzsannával [375.]

2023. november 21. - amier

A minap — némi nehézség után — bejutottam Bárdi Zsuzsanna alpolgármester fogadóórájára. Kíváncsi voltam arra, hogy mire emlékszik az elmúlt négy évből. Pontosabban a saját és momentumos előterjesztéseivel szembesítettem. 4 oldalon soroltam fel a kérdéseimet, amelyekre írásban kértem választ. (Akit érdekelnek a kérdések, a Hunvald-blogon el tudja olvasni.)

bardi_ejfeli.jpg

Legnagyobb megdöbbenésemre fogalma sem volt arról, hogy mi lett a testületi döntés után azok végrehajtásával. Mondtam neki, hogy az én időmben a képviselő folyamatosan végigkísérte az előterjesztése sorsát s azonnal verte az asztalt, ha azt nem hajtották vég- re. Szerintem a képviselői munka nem abban merül ki, hogy a képviselő a testületi ülésen látványos előterjesztést tegyen, és piár szempontból behúzza az ikszet, hanem mindent tudnia kell annak utóéletéről. Bárdi Zsuzsanna azt mondta, hogy ez az én véleményem.

Szerintetek is rendben van az, hogy az  alpolgármester asszony bead egy előterjesztést, amit elfogad a testület, majd ezek után fogalma sincs mi történik utána, végrehajtják-e egyáltalán?

Hunwald György

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5318264047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása