A mi Erzsébetvárosunk

840. A tapasztalat

2018. november 07. - amier

Nem a miénk, de a miénk is lehetne. Vagy bárki másé itt a kerületben, ha esetleg, netántán egy kósza ötlet alapján arra vetemedne, hogy a polgármesterrel szeretne találkozni annak elvileg létező fogadóóráján. Földes Péter a Facebook-on osztotta meg ezirányú tapasztala- tát. Mi meg itt a blogon, mert olyan szép történet. Csak egy kicsit szomorú a vége.

vattamany2015.jpg

A polgármester fogadóórája

Írtam már itt arról, hogy nálunk, a Hétkerben milyen nehéz bejutni a polgármester- hez. Minden hónapban kétszer van fogadóórája, a második és a negyedik hétfőn, de nem lehet csak úgy egyszerűen megjelenni, hanem előtte be kell jelentkezni. Meg is adtak egy telefonszámot, amit hétfőnként délután 3 és 5 óra között lehet hívni, ott lehet bejelentkezni a fogadóórára.

Vagyis, ott nem lehet. Mert nem veszik fel a telefont.

Ezt már megírtam egyszer, de van folytatás is. A múlt héten kedden, tehát szabály- talan időben, megint telefonáltam – ha már szabályosan nem lehet, gondoltam, megpróbálom szabálytalanul. Majdnem jó ötlet volt: egy hölgy ugyanis fölvette a telefont. Mondtam neki, hogy tudom hogy már kedd van és ez szabálytalan, de hétfőn sajnos nem tudtam senkivel beszélni. Azt mondta a hölgy, hogy ez azért van, mert a polgármesternek két asszisztense van, az egyikük már egy ideje beteg, a másik meg mindig a polgármesterrel van, különféle rendezvényekre kíséri. De majd átadja neki, hogy kerestem – nem annak, aki beteg, hanem aki kíséri a polgármestert mindenhová – és akkor majd visszahívnak.

A helyes válasz: nem, még nem hívtak vissza. Igaz, még nincs vége ennek az évnek, a következő pedig még el sem kezdődött. De azért megvallom, sajnálom a mi polgár- mesterünket. Ott ül egyedül a fogadóóráján, várja a kerület polgárait, hogy találkoz- hasson velük, segíthessen nekik, de nem megy be hozzá senki.

Nem lehet hozzá előzetesen bejelentkezni, így aztán a kutya sem nyitja rá az ajtót szegény polgármesterre. Magányos foglalkozás lehet a Hétkerben polgármesternek lenni.

És egy hozzászólás a poszt alatt:

Tanúsíthatom, én is eljátszogattam már a 7. kerület polgármesteri telefonszámmal, de már 2 éve letettem róla. Sztem erre utazik, hogy az ügyek megoldódnak maguktól (maguktól a polgároktól – nem kell hozzá mester). A szép benne, hogy van neki polgármesteri FB oldala, na onnan letilt, ha nem alányalós kérdést teszel fel. Marad a közmeghallgatás. Ilyenkor, novemberben szokott lenni. Érdemes írásban beadni a kérdéseket, mert a szóbeli kérdésekre már nem jut idő. Nem mintha az írásbeli kérdésekre adekvát válasz érkezne, de legalább formálisan valamit szokott rá mekegni. (via Sipos Anna)

Na, kéremszépen. Hát így éldegélünk mi itt a békés, nyugodt Erzsébetvárosban, kéz a kézben a kerület első emberével. Mikor is lesz az önkormányzati választás, jövő ősszel? Semmi, semmi, ez csak úgy eszünkbe jutott.

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr5414358765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása