A mi Erzsébetvárosunk

102. A CBA 10 százaléka

2014. március 11. - amier

08.jpgIsmét egy tanulságos levéllel lett gazdagabb a mi blogunk is, nagy magyar üzletlánc ügyileg. Mivel én magam nem járok CBA-ba (és szerintem nyugdíjam sem nagyon lesz), közvetlen tapasztalatom nincs a levélben említett "nagyszerű" ajánlattal kapcsolatban. Így kénytelen vagyok elfogadni azt, amit a levél írója állít, illetve gondol erről az egészről. Engem meggyőzött. De a döntést ezügyben is az Olvasókra bíznám, bíznánk.

***

Nyugdíjas vagyok, megnézem, hogy mire költök, figyelek, hogy hol tudok spórolni néhány forintot. Ezért tűnt fel a CBA Damjanich utcai boltjában meghirdetett akció: egy alkalommal a vásárlásomra 10% kedvezményt kaphatok. Ezért cserébe mindössze egy regisztrációs lapot kell kitöltenem, amit most be is mutatok. Az ajánlat nem túl nagyvonalú, de aki a kicsit nem becsüli...

cba1.jpg

cba2.jpg

Némi töprengés után úgy döntöttem, hogy mégsem adom meg a legszemélyesebb adataimat. Amennyit ezen megtakarítanék, annál többet ér a tudat, hogy ezentúl nem zaklatnak hírlevelekkel, akciókkal. És – hiszen a CBA-ról beszélünk – nem akarnak majd beszervezni a békemenetbe.

Nyugdíjas vagyok, nem hülye...

Egy erzsébetvárosi nyugdíjas
(Név és cím a szerkesztőknél)

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr615854568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása