A mi Erzsébetvárosunk

254. Jóreggelt Nyár utca!

2014. augusztus 21. - amier

08.jpgElőször is éljen augusztus 20., mert úgy illik. (Aki egy csöppet nosztalgiázni akar, annak ezt ajánljuk…) Másodszor meg térjünk a Dob utcai tákolás után térjünk vissza egy röpke pillanatra a Nyár utcához, és annak nagyszerű felújításához. Az egyik ottani lakó osztotta meg nagyon korai "örömét" a fészbukon. A rövid, ámde hangos kis videó itt nézhető meg

Hozzá a szöveg: Jóreggelt Nyár utca! (reggel 06:58). Lehet, hogy másnak ez egy normális időpont, de én például ezen a héten minden reggel 4-kor keltem. Ma pihenni szerettem volna. Barátok is vannak látogatóban, szabadságon.

nyar_utca4.jpg

Ugyanonnan, kicsit korábbról (úgy értem, dátumilag) egy-két kérdés: És amit még most sem értek, miért is kell eltávolítani a macskakövet? Erről tudott valaki? Mert én nem láttam semmiféle kiírást, hogy a Nyár utcát is "felújítják". Mi a baj ezzel a szép macska- köves utcával? Kinek bántja a szemét? Innen is elviszik a macskaköveket, amelyek a környék karakterét adták meg? Miért nem egy közösségi házra költ az önkormányzat ahol művelődhetnek a kerület gyermekei és összejárhatnának a családok?

Jó kérdések. Már csak jó válaszok kellenének…

***

Nem az a baj, hogy csak kampányidőszakban kapcsol intézkedési fokozatba a fideszes városvezetés (persze ez is baj!), hanem az hogy ezt is ész nélkül teszik! Kérdezem én is: mit tetszettek csinálni az elmúlt több mint 3 és fél évben?!

Devosa Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr586623477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása