A mi Erzsébetvárosunk

766. Szabadulni végre

2018. április 02. - amier

Többen megírták már, hogy csütörtök este mi és hogyan is zajlott le azon a lakossági fórumon, amelyet az Új7 2019 fb-csoport hívott össze a Wesselényi utcába. Erzsébet- és Terézváros ellenzéki képviselőjelöltjei vettek részt ezen a múlt heti beszélgetésen – az erről készült videó itt nézhető meg. (Bajkai István nem reagált a meghívásra, Stummer János pedig nem élt a felkínált lehetőséggel, a többiek ott voltak.)

valaszt_olah_pl.jpg

Fotó: 168 óra

Ennek során hangzott el igen határozottan és magvasan Moldován Lászlótól (LMP), hogy ő semmiképp sem lép vissza, mert

nem teljes az ellenzéki összefogás, kormányváltásra amúgy sincsen esély.

Nem minősítve a fenti mondatot – legalábbis itt és most nem – de ajánljuk mindenki figyelmébe N. Kósa Judit fb-bejegyzését (elnézést kérve tőle, ha ezt esetleg nehezmé- nyezné), melyet a fórumot követően írt a csoport oldalára:

A mai fórumon, miután végighallgattam a képviselőjelöltek mondandóját, szerettem volna hozzászólni. De végül nem tettem, mert az óhatatlanul érzelmes hang nem illett volna az ottani hangulathoz. Ezt mondtam volna. "Huszonöt évig dolgoztam a Népszabadságnál, ott töltöttem a felnőtt koro- mat. 2016. október 8. óta a korábbinál is inkább érzem a bőrömön, mit tesz ez a rendszer a sajtószabadsággal, az állampolgári jogokkal, az élhető világ- gal. 52 éves vagyok, eddig 12 év ment rá erre az életemből. Nincs további négy évem. Önök pontosan tudják, hogy ha egy marad jövő vasárnapra ötük közül, akkor az az egy legyőzi Bajkait. Ha többen maradnak, Bajkai István lesz a képviselőnk. Mármint másoké: engem, gondolom, az "elégtétel" talál majd meg. Értem, hogy Bokros Lajos mérges Gyurcsányra, és be akar tarta- ni a DK-nak. Értem, hogy Moldován László a valóságtól is független, bár azt fel nem foghatom, hogyan védheti itt, Erzsébetvárosban a Jobbikkal való kiegyezést. Értem, hogy Oláh Lajos elmúlt négy évi működése egy hosszú hiánylistával volna lábjegyzetelhető. Értem, hogy a Kutyapártnak – amelyre én már akkor szavaztam az önkormányzati választáson, amikor nem is voltak fenn a jelöltlistán – egy jó poénért semmi sem drága. Értem, hogy a Momentumnak még rengeteg ideje van, az én népszabadságos időm nekik még a jövő. De könyörgöm, mit tehetek én erről? Szabadulni szeretnék végre”

Mi is. Így aztán nem mondhatunk mást, mint hogy április 8-án tessék elmenni szavazni, méghozzá egyéniben a legesélyesebb ellenzéki jelöltre. Listán meg mindenki voksolhat a szívének legkedvesebb párt listájára. (Megj.: az MSZP-Párbeszéd lista a 9. számot viseli, azt tessék keresni.)

További szép napot mindenkinek.

P.s.: Érdemes figyelmesen elolvasni a bejegyzés alatti kommenteket is a Facebook-on, nem minden tanulság nélkül valók…

UPDATE 2018. ápr 3. 11:19 - Bokros Lajos, a Modern Magyarország Mozgalom elnöke bejelentette visszalépését DK-s Oláh Lajos javára. Bokros kérte a választókerület- ben induló többi ellenzéki pártot is, hogy ők is léptessék vissza jelöltjüket Oláh javára. (via 168 óra)

***

Mindenkire nézve a lehető legrosszabb – még ha konstruktív is –, hogy az esetleges visz- szalépések bejelentése csúszik – vonja le a következtetést Böcskei Balázs, miután az IDEA Intézet választókerületi felméréséből kiderült: a fővárosi VI-VII. kerületben a megkérde- zettek több mint fele, 57 százaléka úgy látja: az LMP jelöltjének vissza kellene lépnie Oláh Lajos javára. Ellenzéki megegyezés hiányában a fideszes Bajkai István elviheti a körzetet. (168 óra, 2018. március 28.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2013800622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása