216. A semmi reklámozása

2014. június 23. - amier

03.jpgHa nem tudnám, hogy ez komoly, akkor azt hinném, hogy vicc. Bár annak kissé durva lenne. Röviden: a múlt hét csütörtökén rendesen kiakadt a fővárosi MSZP a Bubis közbringa-reklám miatt, ugyanis a főváros jelenlegi vezetése Budapest utcáin "50% rugalmasság, 50% gyorsaság” szöveggel népszerűsíti a még mindig nem működő Bubit.

Tehát akkor még egyszer: trendi, lábbal hajtható mozgó reklámhordozókon hirdetik azokat a bérbringákat, amelyeket – bicikliszezon lévén – egyáltalán nem kellene reklámozni. Ha már átadták volna őket. Ja, és ha nem Európa legdrágább közbringa-rendszeréről lenne szó.

bubi_reklam.jpg

(Fotó: mszp.hu)

Így csak szolidan, halkan, hadd tegyem már fel én is azt az egyszerű kérdést: kinek a zseniális ötlete volt ez a baromság, és mindez mennyibe kerül nekünk?

A kérdések után meg már csak úgy meditálgatok: nagy valószínűséggel elsősorban turisták fogják használni a Bubit – ha végre valahára elindul –, mert drága (egy éves Bubi-díjból lehet venni egy biciklit). Pedig az lenne az értelme a közösségi kerékpározásnak, hogy a köz(nép) használja, például munkába vagy suliba menet. A turistáknak meg ott lennének (vannak) azok a belvárosi kerékpárkölcsönzők, amelyek évek óta jól prosperálnak, és most jókat röhögnek a Bubi-s szerencsétlenkedésen. Csak éppen mi nem röhögünk. Sőt.

Devosa Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr806405151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.