A mi Erzsébetvárosunk

756. Nincs kegyelem

2018. március 03. - amier

Tegnap, alig néhány órával azután, hogy felfüggesztették a mentelmi jogát, máris újra őrizetbe vették Czeglédy Csabát, a „virágzó magyar jogállam vasökle újra lecsapott rá”. Az ügyészség tájékoztatása szerint kihallgatása szombaton, azaz ma megtörténik, az őrizetbe vételt követő 72 órán belül pedig indítványozni fogják az előzetes letartóztatásának elrendelését a nyomozási bíró előtt. Pont.

czegledy_nyugat.jpg

Czeglédy Csaba tehát ismét börtönben van, miután Polt Péter minden kevésbé fontos dolgát (lásd. például Elios-ügy) félredobva, soha nem látott gyorsasággal cselekedett és kérte a politikus mentelmi jogának felfüggesztését – amely „kérésnek” a Patyi András vezette, fideszes többségű Nemzeti Választási Bizottság azonmód eleget is tett.

„Természetesen” egy új bűncselekménnyel is megvádolták Czeglédyt, ez mindenképpen kellett ugyanis ahhoz, hogy ismét őrizetbe vehessék. Ezzel kapcsolatban álljon most itt egy nálunk jóval hozzáértőbb vélemény dr. Sándor Zsuzsától (jogász, kényszernyugdíjas bíró, tanácselnök, büntetőjogász, a Fővárosi Bíróság volt tanácsvezető bírája, a 2012-ben kény- szernyugdíjazott 234 bíró egyike). Többek közt ezt írja a blogján:

… fontos tudni, hogy a mentelmi jog felfüggesztése csak és kizárólag arra az ügyre vonatkozik, amelyre azt kérték, és amelyben azt felfüggesztették. Semmilyen másik ügyre nem!

 

Amikor tegnap este 10-kor megjelentek a rendőrök, hogy Czeglédy Csabát őrizetbe vegyék, azt állították, hogy ezt egy másik büntető ügy miatt teszik. Ám állítólag a nyomozóhatóság ezt a „másik ügyet” egyesítette a 721. számú ügyhöz, bár erről mind a gyanúsítottat, mind a védőjét eddig elfelejtették értesíteni.

 

Namármost. Ha igaz az, hogy tényleg egyesítették, vagyis a két ügyben ugyanaz az eljárás folyik, azon a bizonyos 721. számon, akkor megszegték a Büntetőeljárási törvénynek azt a szabályát (Be. 126.§ (4). bekezdés), hogy „ugyanazon bűncselekmény miatt… az őrizetbe vétel újra nem rendelhető el.

 

Ám ha valóban egy másik ügyről lenne szó (vagyis nem egyesítették az előzőhöz, hanem külön eljárást indítottak), akkor a mentelmi jogról szóló törvényt szegték meg. A mentelmi jog felfüggesztése ugyanis csak és kizárólag arra az ügyre vonatkozik (a 721. számúra), amelyben a mentelmi jog felfüggesztését kérték és amelyben fel is függesztették.

 

Czeglédy Csaba ügyében eljáró hatóságok tehát vagy így, vagy úgy, de törvényt sértettek. Hogy vajon miért, azt a fantáziájukra bízom.

Nos, akkor most, hogy is van ez?! Mindenesetre igencsak ismerősnek tűnik az a módszer, ahogy az ügyészek szorgosan bővítgetik az ügyet, ami ugye vagy van, vagy nincs – mert- hogy 8 és fél hónapig tartó előzetes után, vádemelés nélkül Czeglédy bűnösségéről semmit nem tudni. Amit viszont már tudni, az az, hogy Polt Péterék valamiért mindenáron (bármi áron?) börtönben akarják tartani Czeglédy Csabát. Erre a „valamiértre” azért némi választ ad(hat) az a beszélgetés, melyet csütörtökön – rögtön azt követően, hogy kiengedték az előzetesből – Kálmán Olga Egyenesen című műsorában láthattunk, hallhattunk. (Aki esetleg még nem látta, feltétlenül nézze meg a fenti linken, az interjú önmagáért beszél.)

P.s.: Megjegyzendő, hogy Czeglédyt 1998 óta sorozatban megválasztották képviselőnek Szombathelyen, és az MSZP Vas megyei erős embereként futott volna neki a 2018-as kam- pánynak. Ha tavaly „véletlenül” rá nem talál a NAV. Ha nagy hirtelen le nem tartóztatják. Ha koholt vádakkal, mindenféle bizonyíték nélkül nem küldik újra börtönbe. Meg ha ma itt Magyarországon nem olyan lenne igazságszolgálatilag, mintha Timbuktuban élnénk.

Payns

***

Ideje lenne belátni, hogy a Czeglédy üggyel tökön lőttétek magatokat. Ebből már nem másztok ki. Ember nincs az országban, aki ne jött volna már rá, hogy be vagytok fosva, hogy bizonyítékok vannak a korrupt szemétségeitekre és fogalmatok sincs, honnan és mikor fognak előbukkanni a bizonyítékok. Pörögtök mint a szélkakas és csapkodtok minden irányba, de csak egymást találjátok el. (Swan Edgar / K. Szalonna: Ezek hülyék)

A bejegyzés trackback címe:

https://mierzsebetvarosunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1113712678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ígyszeretlek 2018.03.04. 00:34:27

Pörögtök mint a szélkakas és csapkodtok minden irányba, de csak egymást találjátok el. (Swan Edgar / K. Szalonna: Ezek hülyék)
kolozsvaros.com/rovidek/ezek-hulyek/

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.03.04. 00:35:06

Nagyon helyes hogy a bünözök börtönbe vonulnak. Áprilisig a maszoposok mennek, utána pedig a fidesz maffiások. Orbánnal az élén!

ügyfélszolgálatos 2018.03.04. 02:16:44

Csak lenne a Polt és az ügyészség ilyen lelkes amikor Tiborczot és a Mészárost meg a többi fideszest vizsgálják. Ja hogy nem is vizsgálják....

Világít a torony 2018.03.04. 03:26:49

C Cs azt beszézte, hogy újabb iratok vannak a tarsolyában az ELIOS-ügyről. Ha igaz és tényleg volt, akkor az már a Gyurcsány köreinek, vagy magának Gyurcsánynak a kezeiben van. Most legyen okos a NAV, hogy merre is kellene villámházkutatni.

nyerafidesz 2018.03.04. 05:24:16

Az már nem is kérdés ugye, hogy milliárdnyi pénz tűnt el a keze között? Vagy a Gyurcsányt mentenétek? Mert arra azért emlékezni kellene, amikor jó Atisunk (Kulcsár Attila, Gyurcsány barátja) a következőket mondta a telefonba: "szóljatok a nagy embernek a Gyurcsányinak, hogy baj van a papírokkal!".

barabasJ 2018.03.04. 05:40:42

De biza kérdés! Legalább is a tekintetes nyomozó hatóság még semmilyen bizonyítékot nem tett le az asztalra. Csak a Lölö-féle sajtó nyomatja ezerrel, fizeti is rendesen az elvesztett pereket, meg folyamatosan helyreigazítanak. Tudod, úgy kezdődik, hogy valótlanul állítottuk...

barabasJ 2018.03.04. 05:47:53

Kis segítség a netről:
Január végén a 24.hu írta meg, hogy bíróság tízszeres helyreigazítást ítélt meg a diákszövetkezetekkel foglalkozó MTV-s riportok valótlan állításai miatt. A portál információi szerint a Főváros Törvényszék kedden meghozott elsőfokú ítéletében szokatlanul súlyos helyreigazítás-sorozatra kötelezte a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.-t. Az M1 Híradó a szombathelyi MSZP-s képviselő, Czeglédy Csaba előzetes letartóztatásba helyezése után többször beszállt a politikus üzleteivel foglalkozó kormányoldali kampányba. Az állami csatornának az ítélet szerint három helyreigazítási közleményt kell fő helyen lehoznia annyiszor, ahányszor az eredeti riportokat leközölték. A bíróság megállapította: több esetben, már köztudomásúan valótlan állításokat terjesztettek.
(Meglepődés)

DFK 2018.03.04. 06:11:24

Az nem zavarja a balosokat, hogy pár milliárd adó nem fizetődött be. Ja, Erzsébetvárosban is történt részükről egy s más...

barabasJ 2018.03.04. 06:23:38

"Az nem zavarja a balosokat, hogy pár milliárd adó nem fizetődött be."
A TAO-ra gondolsz?

Fülig José 2018.03.04. 07:47:17

Eddig legalább a zombikat tudták befolyásolni ezek a nyomorultak de egy hete mintha kikerült volna az ellenszérum képlete a netre... egyre több ébred öntudatra... a maffia meg kapkod, csapkod de egyre rosszabb a helyzete, mostanra csináltak ebböl a figurából is egy mártírt pedig - gondolom- akasztottak ennél rendesebb embert is az idők során... úgy gondolom bukták a választást; kérdés csak az: lesz-e az utódnak bátorsága egy olyan rendesebbet tisztogatni?!

apro_marosan_petergabor 2018.03.04. 08:06:15

Czeglédynek börtönben a helye. Mégis csak dehonesztáló lett volna a választásra, ha egy 6 milliárdos sikkasztással vádolt ügyvéd, a DK haverok által összekoldult cédulákkal elindul...

rallus 2018.03.04. 08:18:43

Mozgósítani kell, hogy győzzön a ballib oldal és vele az igazság! Szegény Czeglédyt 2003-ban valóban jogerősen felfüggesztett szabadságvesztésre ítélték adócsalás miatt, de ha megint a Fidesz győz, akkor ezek képesek azért a rongyos 6 milliárdért letöltendővel büntetni! A mocskok! És még az is lehet, hogy nem kapja vissza az aranytégláit, ami biztosan megviselné lelkileg is...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.04. 08:21:34

@rallus: Tök mindegy már h C. bűnös vagy sem, aki nem *eti a fideszt, az csak azt látja hogy az ügyészség a fidesz bunkósbotja. Utána meg ha nyer az ellenzék esetleg, akkor csak röhögni fognak amikor a tolvejt, Mészárost, Lázárt viszik el, azzal hogy a fagyi visszanyal.

megvagyhadnagy 2018.03.04. 08:23:58

@Fülig José: "úgy gondolom, bukták a választást..."
Nem tudom eldönteni, hogy trollkodsz, vagy komolyan gondolod. Ha a második, akkor készülj az elemi csalódásra. Én szóltam.

Jakab.gipsz 2018.03.04. 08:27:39

@Fülig José:

Igen lesz bátorságunk a Soros féle "fenevadakkal" ezzel a maffia filozófussal szemben eljárni!
Csakhogy a "hit és az erény lovagjainak" nagyon óvatosan és körültekintően kell ezt az ügyet kezelni.

Ez a jelenleg kialakult áldatlan állapot egy több évezredes, még meg-nem-oldott, matematikai probléma, teológiai-filozófiai köntösbe öltöztetve.

felső határ nincs 2018.03.04. 08:27:54

@Fülig José: Orbánék egyelőre jobban állnak mint a 2014es választás előtt.

Egyedül a Republikon intézet mért más, de az már 2014ben is az elQrók győzelmét vizionálta.

ígyszeretlek 2018.03.04. 08:30:04

@apro_marosan_petergabor: Vitassuk már ezt meg! Szerinted bőven elég, ha a függetlennek nevezett ügyészség megvádol vkit, és az mehet máris a börtönbe? Bíróság, ítélet meg ilyen úri huncutságok meg már nem is kellenek? Nem ismerős ez valahonnan?

felső határ nincs 2018.03.04. 08:34:31

@ígyszeretlek: előzeteshez sosem kellett bíróság, ez a lényege

kolompa lole 1111 2018.03.04. 08:37:46

@arabok balrol:

Persze, kellenek a vértanúk. Legalább foglalja a helyet Viktorkának, a Pénztárosnak, meg a tolvejnek a rendszerváltás utánra. Mert akkor értelemszerűen helyet cserélnek.

Gleccsertetű 2018.03.04. 08:37:55

@amier: én a zöld dossziéba olvastam.

kolompa lole 1111 2018.03.04. 08:39:04

@Pop40:

Pontosan! A vértanúk fogják mozgósítani a magyarokat, és elkergetik ezt a cigány maffiát. Orbán öngólt lő ezzel, ahogy a hódmezővásárhelyi arrogáns faszaival is pont az ellenkezőjét érte el. Szebb jövőt Magyarország!

kolompa lole 1111 2018.03.04. 08:40:41

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:

Polt Petya a fidesz által lefizetett bérügyész is velük fog tartani! Késtzíheti a szappant a rendszerváltás utánra!

kolompa lole 1111 2018.03.04. 08:41:38

@ügyfélszolgálatos:

De a fizetését természetesen felveszi az el nem végzett munkájáért. Szeretnénk mi magyarok is így dolgozni!!!!!!

kolompa lole 1111 2018.03.04. 08:42:53

@nyerafidesz:

Gyurcsány kispályás a fideszmaffiához képest. Legalább 3 nagyságrenddel kevesebbet lopott. Szóval a lesittelési prioritásban is eléggé hátul kullog a regnáló cigánykommunista hazaáruló maffia mögött!!!!

ígyszeretlek 2018.03.04. 08:44:58

@felső határ nincs:
1. előzeteshez is kell bíró, az őrizetbe vételt követő 72 órán belül a nyomozási bíró rendeli el az előzetes letartóztatást.
2. előzetes nem ítélet - bár az ügyészségnek van hajlama a leghosszabb ideig fenntartani - az ítélethez be kell bizonyítani a bűnösséget.

felső határ nincs 2018.03.04. 08:50:24

@ígyszeretlek: érdekes, amire reagáltam ott tökre az ellenkezőjét hazudtad....

Viszont bíróság nem kell hozzá, pont ahogy írtam.

ígyszeretlek 2018.03.04. 09:00:35

@felső határ nincs: No, akkor még egyszer... Ezt írtam: "Szerinted bőven elég, ha a függetlennek nevezett ügyészség megvádol vkit, és az mehet máris a börtönbe? Bíróság, ítélet meg ilyen úri huncutságok meg már nem is kellenek? Nem ismerős ez valahonnan?"
Elárulnád mi ebben a hazugság?

Aztán: a nyomozási bíró is a bíróság szervezetéhez tartozik, elvileg ellenőrzi az ügyészek buzgalmát. Tudod, a hatalmi ágak szétválasztása, meg ilyenek.

Nyilasm 2018.03.04. 09:08:50

Volt egyszer egy Tocsik-botrány, mennyiről szólt? Kb 800 millió. Aztán jött Kaya Ibrahim, Josip Tot, Ezüsthajó Kft, mi is lett a vége ezeknek az ügyeknek?
Most van Tarsoly Csaba 200 milliárdja, Mészáros, Tiborz, Rogán Tóni letelepedési kötvényei, stb... Megszámlálhatatlan milliárdok!
Nem csak demens nyugdíjasok fognak szavazni és a hívek, vannak, akik még emlékeznek.

felső határ nincs 2018.03.04. 09:09:37

@ígyszeretlek: "Elárulnád mi ebben a hazugság?"

"elég, ha a függetlennek nevezett ügyészség megvádol vkit, és az mehet máris a börtönbe? "

-ez az első hazugság, hisz utána leírod hogy nem is úgy vót

"Bíróság, ítélet meg ilyen úri huncutságok meg már nem is kellenek? Nem ismerős ez valahonnan?"

- ez szintén hazugság

Hogy tudsz 2 mondatban ennyit hazudozni?

felső határ nincs 2018.03.04. 09:10:36

@Nyilasm: tiszta hülyék a zemberek h nem cserélik le Orbánt a hivatásos ElQrókra.

botrány

Stenonis 2018.03.04. 09:22:57

@arabok balrol:
Simon eddig jogerősen egy bírói megrovást kapott. Még priusza se lesz.
Van még egy ügye folyamatban, de jó eséllyel ott is felmentik.
Utána te fogsz a legjobban hápogni, amikor majd az állam tízmilliós kártérítést fog neki fizetni.

Fülig José 2018.03.04. 09:26:31

Mondom: buktak. Se program, se elképzelés csak csont a zombi kutyáknak: Soros, kerítés, Soros, Ceglédi, kerítés, Soros, ENSZ.... kibeb@szott unalmas... Sajnálom, hogy szegényeknek CSAK ellenségeik vannak ezen a bolygón (leszámítva a fasiszta svéd cimbit...) el kéne kotródniuk végre mondjuk a Dagobah-rendszerbe és ott rettegni tovább.

2018.03.04. 09:28:11

@felső határ nincs: Figyelj, majom, azt makogjad, hogy ha Czeglédy 3 (vagyis most már hirtelen 6) milliárdérd 8 hónapja előzetesben van és pillanatok alatt újra le kellett csukni, akkor Tiborcz mi a faszért van még szabadlábon, amikor nála alapból 13 milliárdról indul a számla, ráadásul nála bűnszövetkezetben elkövetett csalásról van szó.

ígyszeretlek 2018.03.04. 09:30:54

@felső határ nincs: "Hogy tudsz 2 mondatban ennyit hazudozni?" Sehogy. Viszont sokat segítene, ha megpróbálnád értelmezni is azt, amit olvasol.

Nyilasm 2018.03.04. 09:35:21

Ez a kormány a jövőnket QRJA el, mert csak a saját gazdagodásuk érdekli őket.
De remélem, hogy a gyerekeinkét már nem fogják.
Vannak tehetséges fiatal politikusok, akik elsöpörhetik a rabló bandát.

Ekrü 2018.03.04. 09:39:26

Felmerül a kérdés ,hogy miért is akar az ellenzék egy bűnözőt mindenáron kihozni a börtönből?Talán csak nem attól félnek,hogy ha Czeglédy túl sokáig marad rács mögött akkor talán vádalkut köt és elkezd beszélni?Végül is Gyurcsány ügyvédje volt,sokat tudhat...

Indriq 2018.03.04. 09:41:25

mondjuk nem tudom miért csodálkozik az ürge, ha egyszer pénztárost feljelentette :)
Mintha nem ebben az országban élt volna az elmúlt 5 évben :)

rallus 2018.03.04. 09:41:47

@Fülig José: Abban én is biztos vagyok, hogy Simon az éhségmenet élén szedte össze azt a néhány milliócskát... Annyira elesettnek, megtörtnek tűnt.... És azért Bécsbe küldték a vidéki nénik az alamizsnának szánt megtakarított filléreiket, hogy nehogy Orbán az IMF-nek adja...

arabok balrol 2018.03.04. 09:42:52

@Stenonis: nem baj, hisz csomó maszopos maffiózót beköpött, hogy futni hagyják

az egyiket most vágták előzetesbe

arabok balrol 2018.03.04. 09:43:26

@Ylim: Tiborcz ellen semmilyen vád nincs, gondolom azért.

rallus 2018.03.04. 09:44:08

@Ylim: Ha az OLAF jelentései alapján azonnal lecsuknának mindenkit, akkor nem lenne kire szavazni a ballib oldalnak! A DK tulajdonosát meg tán agyon is lövik...

Netuddki. 2018.03.04. 09:48:01

@Pop40: "Aztán ha pokolra küldik 5 hét múlva a fideszes maffiát"

Nem, ezt mi választók fogjuk megtenni, ha megtesszük. Amit nem ártana majd azoknak is észben tartani akik a maffia után lesznek hatalmon!

Netuddki. 2018.03.04. 09:51:30

@barabasJ: Ezzel csak az a baj, hogy a fideszrádióban (R.I.P. Kossuth) egyetlen helyreigazítást sem lehetett hallani abban a műsorsávban, ahol gyakorlatilag óránként hazudoztak az ügyről.

Indriq 2018.03.04. 09:52:20

@Ekrü: átfogalmazom a kérdésed.
Felmerül a kérdés, hogy egy ügyvédet miért akar az ügyészség minden áron előzetesben(!!!) tartani? Talán csak nem azért, hogy ovi és sleppje ellen ne folytatódhasson eljárás?

amier 2018.03.04. 09:52:24

@Ekrü: Bűnözőt? Idéznék: Alaptörvény, XXVIII. cikk
„ Mindenkinek joga van ahhoz, hogy az ellene emelt bármely vádat… törvény által felállított, független és pártatlan bíróság tisztességes és nyilvános tárgyaláson… bírálja el. Senki nem tekinthető bűnösnek mindaddig, amíg büntetőjogi felelősségét a bíróság jogerős határozata nem állapította meg.” És még egy idézet: „a bírák függetlenek, és csak a törvénynek vannak alárendelve, ítélkezési tevékenységükben nem utasíthatóak.”

Azaz nem az ügyészség mondja meg, hogy ki bűnös vagy bűnöző. És a kormány se.

vajdasagi 2018.03.04. 09:53:40

@Ekrü: Az a kérdés is felmerül, hogy te miért gondolod, hogy C. bűnöző. Én megnéztem a Kálmán Olga vele készített riportját, és az lett a benyomásom, hogy ez is csak egy koncepciós per. Bizotsan emlékszel a Tanú című filmre: lassan polt péterék erre a szintre süllyedtek.

Amíg semmi bizonyíték nincs, addig ő az az ember, aki Vas megye valamelyik választókerületében a választások esélyese lett volna: ezért hát le kellett őt csukni. Ez egy sokkal megalapozottab gyanú a Fidesz-maffia irányába, mint amit polt péterék a Czeglédy irányába meg tudtak fogalmazni.

vajdasagi 2018.03.04. 09:58:43

Azért került elő a Czeglédy ügy, hogy mindenki erről beszéljen, és az Elios ügy kerüljön le a címlapokról. Ez ellen úgy tehetünk, hogy mindig összekapcsoljuk a kettőt: itt egy koncepciós per sejlik fel, ott meg bűnszervezetben elkövetett csalás. És lám-lám, az Elios üggyel nem érkezik foglalkozni az ügyészség. Pedig hogy kikérték maguknak, amikor a munkájukat kritizáltuk. Nem is értem, hogy a középső szinten dolgozó ügyészek miért nem lázadoznak. A bíróság köreiben még pislákol valamiféle ellenállás az önkény ellen. De az ügyészek a hatalom talpnyalói lettek. Pont.

arabok balrol 2018.03.04. 09:59:18

@amier: a balliberális ügyvéd faszit már jogerősen elítélték adócsalásért másik ügyben, de ne zavarjon

Így igen helytálló és szabatos a bünöző címmel illetni.

arabok balrol 2018.03.04. 10:00:51

@vajdasagi: a balliberális ügyvéd faszit már jogerősen elítélték adócsalásért másik ügyben, de ne zavarjon

Így igen helytálló és szabatos a bünöző címmel illetni.

A ballibeknek csak elítélt és eljárás alatt álló képviselőjelöltjeik vannak. Gondolható, hogy ha ezeket tolják a kirakatba a lipsik milyen lehet a többi!

Netuddki. 2018.03.04. 10:03:12

@vajdasagi: Tény, hogy a Ceglédinek milliárdos vagyona van. Manapság, milliárdos vagyont csak cigánykodással lehet összeszedni.
Ahogy az is tény, hogy olyan vállalkozása van, ahol eléggé lenyúlják a diákokat, ami nem egy szép dolog.
Ahogy az is tény, hogy szerepe volt a fiatal, valóban becsületes szombathelyi jegyző bemocskolásában lejáratásában és eltávolításában. Hogy aztán egy kevésbé becsületeset ültessenek a helyére.

Netuddki. 2018.03.04. 10:04:35

@arabok balrol: Egy tolvajfideszes narancskullancs csak ne dumáljon becsületről!

Ekrü 2018.03.04. 10:08:49

@vajdasagi: Ha tényleg megnézted akkor valószínű nem kerülte el a figyelmedet,hogy ott ő maga is elismeri ,hogy embereket károsított meg.Persze a lehet a számokon rugózni,de szerintem meg EGY ember megkárosítása is bűncselekmény.Ahogy az adó és a járulékok befizetése szintén az.Pista bácsinak a faluvégről ha nem fizet adót bizony könyörtelenül zárolják a számláját.Akkor Czeglédyvel miért kéne kivételt tenni?Csak mert Gyurcsány haverja?

arabok balrol 2018.03.04. 10:10:06

@Netuddki.: próbálj disztingválni a fogalmak között

Ceglédi elítélt bünöző, s Qrcsány ügyvédje

Erre az összes lipsiblog nekiáll itt koncepciós perről meg diktatúráról hadoválni, ész megáll bazmeg.

Ez a megújult baloldal, erre cserélik le Orbánt a zemberek, igaz?

Important roll 2018.03.04. 10:15:06

@arabok balrol: A vizsgálati fogság, de még az előzetes letartóztatás is, illetve a tárgyalás útján való elítélés különböző dolgok. Elítélt bűnöző akkor vagy, ha elítélnek. Addig pedig gyanúsított, később pedig vádlott vagy.
Ennyit a fogalmakról.

taga20 2018.03.04. 10:21:56

@arabok balrol: jó tolod ember. szerintem le kéne cserélni rezsiszilárdot, rád:)

vajdasagi 2018.03.04. 10:40:40

@Ekrü: Az is kiderült, hogy ezeket az embereket ki tudta volna fizetni, és ki is fizette volna, ha nem csap le rá az ügyészség. Szóval: megakadályozták őt abban, hogy kifizesse az embereket.

Egyébként nem ismerem a Czeglédy ügyet. Idelinkelnéd, hogy mikor és miért itélték el.

Igazad van: EGY ember megkárosítás is bűntény. Tudtommal a Toborcz gyerek sem fizette az elvállalkozóit, és ezért váltak el útjaik Simicskával. Akkor az is bűntény vajon?

Egyébként nekem nem kell a gyurcsány, és a pártja, meg az ügyvédje. De nem akarok a Tanú-ra emlékeztető koncepciós pereket látni. Ilyenkor önkéntelenül a gyanúsított irányába húz a szívem nem tehetek róla: én ilyen vagyok.

vajdasagi 2018.03.04. 10:43:56

@Netuddki.: Azt mondod, hogy manapság milliárdos vagyont csak cigánykodással lehet összehozni. Ha igazad van, akkor mit kezdünk mészáros lőrinccel és tiborcz-al? Lehet, hogy nekik annyi eszük van, hogy becsületesen jutottak hozzá a milliárdokhoz? És persze a másik oldalon dettó ugyanaz a kérdés gyurcsány kapcsán - csak hogy legyünk teljesen őszinték.

2018.03.04. 11:38:18

Fura, hogy a fidesz még fél a szociktól.

Netuddki. 2018.03.04. 11:39:06

@vajdasagi: Egy megyei közgyűlés képviselője, még ha ügyvéd is, eléggé érdekes hogyan tud legalább másfél milliárdos vagyont felhalmozni. Azt hittem ezt külön nem kell kiemelni, gyengébbek kedvéért.
Természetesen nem a versenypiacon tevékenykedő cégekről és vezetőiről van szó.

hvg.hu/itthon/20170619_Koncepcios_per_vagy_diakok_penzevel_csalo
"első fokon 2002. április 17-én 8 hónap börtönbüntetésre ítélte adócsalás, magánokirat-hamisítás és számviteli fegyelem megsértése miatt. Az ítélet végrehajtását két évre felfüggesztette. Másodfokon a Veszprém Megyei Bíróság ítélte el – ha Németh Szilárd rezsibiztos jól emlékszik, akkor 1,4 évre, szintén felfüggesztve."

Szívesen...

Netuddki. 2018.03.04. 11:41:41

@vajdasagi: Ettől függetlenül, valóban felháborító, hogy valakit több mint fél évig előzetesben lehet tartani. Ez gyakorlatilag a magyar jogszolgáltatás csődjét jelzi, és az adófizetők pénzének a herdálását amikor fizetjük a kártérítéseket az ilyen ügyek miatt.

Miklós P. 2018.03.04. 12:02:47

@kolompa lole 1111: Remélem a váci fegyház fürdőjében le fogja ejteni a földre és le fog hajolni érte! :)

jajdehülyevagyok 2018.03.04. 12:04:20

@Netuddki.: ...tehát, visszaeső. Jogos a fogvatartás.

Miklós P. 2018.03.04. 12:04:45

@arabok balrol: Bocs, hogy a pincér közbeszól (P.Howard után szabadon), de lipsi nem létedzik. Az eredeti liberális, s innen eredeztethető a libsi!

Miklós P. 2018.03.04. 12:06:20

@Netuddki.: Németh Rizsa Szilike minusz 100-as IQ-ra hivatkozni, már bocsánat- felér egy nemzetárulással!

GyMasa 2018.03.04. 12:11:32

@Világít a torony:
...C Cs azt beszézte, hogy újabb iratok vannak a tarsolyában az ELIOS-ügyről...
Csak, aztán nehogy azok is olyan "titokzatos" iratok legyenek, mint Fleto "bizonyítékai" orbán titkos, svájci bankszámlájára...

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.03.04. 13:04:22

Lassan már egy külön börtönt lehetne építeni azoknak, akik Gyurcsány helyett viszik el a balhét. A teljesség igénye nélkül:

Kulcsár Atila, Zuschlag János, Tátrai Miklós, Császy Zsolt és most Ceglédi

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.03.04. 13:17:53

@vajdasagi:
Hagyd már ezt a bugyuta rizsát. Kálmán Olga "pártatlan" riportjaira hivatkozni egy jogerős bírósági végzéssel szemben nagyon gyenge próbálkozás

Vagy akkor zárjuk is be talán a bíróságokat (rengeteg migrincset lehetne az épületekben elhelyezni) és majd Kálmán Olga megmongya a Hírtövöből hogy ki a bűnös és ki nem az

jotekony koc 2018.03.04. 13:19:03

@laci_52:
.......... nem történt vádemelés se... szóval ártatlan.

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.03.04. 13:20:11

@GyMasa:
Neki is biztos van egy Zöld Dossziéja amit mindig belenget, de még véletlenül se tudhatja meg soha senki a tartalmát

GyMasa 2018.03.04. 13:47:26

@NGOsok vágtak hajdan e tájnak:
Akkor miért van neki?
Feltünési viszketegség?

arabok balrol 2018.03.04. 14:00:14

@Important roll: Igen, és ceglédit elítélték adócsalásért, egy másik ügyben. Mint az köztudott.

Important roll 2018.03.04. 14:05:02

@Miklós P.: Pedig ez már elég elterjedt gúnynévnek számít, ahogyan a fiatalosch is. (Amúgy a pontos út a következő: liberális + bibsi -> libsi -> lipsi.)
@arabok balrol: Ha ez számítana, akkor eleve nem is hagyhatták volna jóvá az aláírásgyűjtését, nem? De jóváhagyták.

arabok balrol 2018.03.04. 14:13:01

@Important roll: Adócsalásért nem tiltanak el a közügyektől.

De attól még bünözőnek hívom az ilyet.

1ghost 2018.03.04. 14:20:11

@arabok balrol:

Czeglédyt jogerősen elítélték egy másik ügyben?

Na akkor nyomass erről egy linket te szarházi, tetves orbántroll!

1ghost 2018.03.04. 14:27:20

Kurva életbe, olyan hideg van kint, hogy láttam egy fideszes politikust, akinek a saját zsebében volt a keze.

1ghost 2018.03.04. 14:41:59

Számviteli fegyelem megsértése, meg 300 ezer forintos pénzbüntetés?

Na ne röhögtess! Menj már a fideszes kurva anyádba ezzel, amikor orbán veje szervezetten, bűnszövetkezet keretében folytatólagosan elkövetve különös nagy értékben elkövetett csalást követett el, és szarházi polt még a kisujját sem mozdítja!

arabok balrol 2018.03.04. 14:45:44

@1ghost: Orbán veje ellen nyomozás sincs, nemhogy vád.

Czeglédi elítélt adócsaló.

hehe

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.03.04. 15:46:19

@Important roll:
"liberális + bibsi -> libsi -> lipsi.)"

Bibsit én sose láttam leírva a liberális szinonímájaként. Ez ugyanolyan belemagyarázás, mint antiszemitának nevezni Soros bírálóit, csak mert spekulánsnak nevezték a vén zsiványt

1ghost 2018.03.04. 16:01:33

Most olvastam, kurva jó élvezzék!

"Hazánk tavaly kilenc helyett rontott a besorolásán és így a 66. helyen áll. Ez azt jelenti, hogy Magyarország Bulgária után a második legkorruptabb ország az Európai Unióban.

Závecz Tibor kutatási igazgató hozzátette azt is, hogy a magyar kormányhoz közel álló vállalkozók, illetve maguk a kormány tagjai is valamilyen mértékben érintettek, közepesnél nagyobb mértékben az emberek véleménye szerint.

A lista élére három olyan személy került, akik 4-es értéket értek el az osztályozás során:sorrendben Mészáros Lőrinc, Andy Vajna és Tiborcz István. A szakember szerint a kormányfő veje az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) mostani jelentéseinek köszönhetően került az érdeklődés középpontjába. Tehát ez a három személy olyan, akikről azt gondolja a magyar társadalom többsége, hogy ők korrupciós ügyekben érintettek.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.03.04. 16:12:04

@NGOsok vágtak hajdan e tájnak:

Koncepciós pipsi lejáratás folyik Orbán Viktor és szövetkezet, Tiborc, Mészáros, Lázár, Rogán, Szíjártó, Andy Vajna, Garancsi István, Szíj László, Kósáné Kósa Mutter, és még több 100 fideszes első rangú káder ellen, aik egy füszálat nem lopnának el az ám emberektől!

Állítsuk meg a pipsiket mielőtt megdöntik Orbán Viktor hatalmát és az egész fidesz szövetkezetet a bötötnbe vágják!

Világít a torony 2018.03.04. 16:12:30

"Csak, aztán nehogy azok is olyan "titokzatos" iratok legyenek, mint Fleto "bizonyítékai" orbán titkos, svájci bankszámlájára..."
Vagy esetleg olyan, mint a mini szterelnöki 900.000.- forintos banki megtakarítás.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.03.04. 16:17:42

@1ghost:

Mindjárt jönnek a genetilailag segghüyle fidiótáknak születettek és megmagyarázzák hogy semmi baj ha az Orbán szervezett bünszövetkezet midnent ellop az országból, mert Orbán legalább megakadályozta hogy a migránsok megszállják a nógrádi falvakat és hordában hágják meg a nyugdíjas magyar falusi asszonyokat.

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.03.04. 16:27:18

@GyMasa:
A lebegtetés sima kommunikációs trükk, arra mindenképp jó, hogy a saját híveket megerősítse

Egyébként a hazai bírósági gyakorlat a sajtóperekben is ezt teszi célszerűvé. Ha kimondod hogy Gyurcsány plagizált, máris elmeszelnek, akkor már jobban megéri a maszatolás. Czeglédy tudja ezt a legjobban, miután ő járt el az ilyen ügyekben akár a Fletó akár a többi szoci jogi képviselőjeként

vajdasagi 2018.03.04. 16:45:43

@Netuddki.: Azt írtad nekem, hogy "szívesen". Előőte küldtél egy linket Czeglédyről. Köszönöm szépen :-)
El is olvastam, és látom, hogy egy félmondatod idéztél csak onnan. Vajon miért is? Hát azért, mert a teljes mondat már nem a Te igazad mutatta volna. Ezért én a teljes bekezdést idézem:

"első fokon 2002. április 17-én 8 hónap börtönbüntetésre ítélte adócsalás, magánokirat-hamisítás és számviteli fegyelem megsértése miatt. Az ítélet végrehajtását két évre felfüggesztette. Másodfokon a Veszprém Megyei Bíróság ítélte el – ha Németh Szilárd rezsibiztos jól emlékszik, akkor 1,4 évre, szintén felfüggesztve. Az ítélet részleteinek nem találni nyomát, így csak a Fidesz alelnökének állítását találtuk ezzel kapcsolatban. 2006 nyarára viszont már büntetlen előéletűnek számított."

Tehát: németh szilárd rezsibiztos állítása a 'bizonyíték'. Köszönöm szépen, de ebből nem kérek.

Másik: ez egy 14 évvel ezelőtti ügy. Elfogadom, hogy akkor elitélték adócsalásért, de ez 2006-re elmúlt.

A nekem írt válaszomban még ott is ferdíted a tényeket, hogy elfelejted, hogy Czeglédy egy cégvezetőként is dolgozott, amellett, hogy tagja volt a szombathelyi közgyűlésnek. Ha csak politizált volna, és nem vállalkozik, akkor nem is lenne a mostani "ügye". Egyre inkább úgy látom, hogy ez egy koncepciós per.

Netuddki. 2018.03.04. 17:41:45

@vajdasagi: Nem ferdítek én semmit, csak hallottam ezt-azt helyi pletyka szinten. Ha a Ceglédit gáncs nélküli lovagként akarod bemutatni nekem, akkor rossz helyen kereskedsz! Cégvezetőkén is hogy a kis faszomba lehet másfél milliárdot (vagy többet) összeszedni?
Sokkal jobb lenne ha nem indulna áprilisban egyéni képviselőként a Hende ellen, főleg nem az ellenzék támogatásával, mert akkor megint csak a Hendét fogják megválasztani! De nem akarok én a tolvaj fidesznek tippeket adni.

mikka 2018.03.04. 18:00:53

@1ghost: az hogy olcsóbban nyersz egy pályázatot nem bűncselekmény. De te akkora geci paraszt vagy hogy neked mindegy ki nyeri csak ne magyar legyen.

1ghost 2018.03.04. 18:17:16

@mikka:

Ez kurva gyenge te szarházi orbántroll. A múlt heti KO után sokkal jobban kellene igyekezned.

mikka 2018.03.04. 18:19:45

@1ghost: szerintem te szopni jársz ide:) nem bírod ki áprilisig

vajdasagi 2018.03.04. 18:28:01

@Netuddki.: Köszi a választ. Nem akaom én gáncs nélküli lovagként bemutatni a Czeglédyt, de az tény, hogy most koncepciós per folyik ellene.

Amúgy másfél milliót keresni egy céggel lehet, hogy nehéz. De valahogy ez sikerült a tiborcznak is. Akkor ez most hogy van?

A Hende még ez egyik vállalhatóbb arc a fityisz nevű bűnbandában.

Nem tudom, ki esélyes Szombathelyen, de nekem bárki jó, csak ne a fityisz legyen. Még akkor sem, ha Hende amúgy a rendesebb fideszesek egyikének tűnik. (Ezzel ritka kivétel.)

1ghost 2018.03.04. 18:36:17

@mikka:

Ez még mindig kurva kevés! Pedig világosan megmondta a tolvaj, korrupt gazdád, hogy a háromszor annyit kell dolgoznod. Mi a faszt nem értesz ezen?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.04. 19:09:04

"Európában Magyarországon legmagasabb az egy vőre jutó jövedelem."

1ghost 2018.03.04. 19:16:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A birkamenet élén lévő molinón pedig ez lesz a felirat: VEJETEK VAGYUNK!

:))

1ghost 2018.03.04. 19:22:47

Meghívunk minden kedves magyar állampolgárt Orbán Korrupt Viktor és mocskos, tolvaj sleppjének Ballagására április 8-án.

A ballagási ebédre rendhagyó módon egy héttel később a Szegedi Csillag Börtönben kerül sor (rossz idő esetén Kozma utca), a részvétel Zárkakörű, oda csak a tolvaj fideszslepp masírozhat.
Karperec és vezetőszár viselete a résztvevőknek hatóságilag kötelező.

John Doe3 2018.03.04. 19:32:08

@arabok balrol: Idézet a linkelt Origo-oldalról: "Az ítélet nem jogerős". A kérdés jogerős ítéletre vonatkozott.

Jakab.gipsz 2018.03.04. 20:09:08

Nincs kegyelem, miért érdemelne kegyelmet, közmegvetés helyet az olyan cégvezető aki meglopja a diák munkásokat, a gyerekeinket?

Ceglédi és csapata, (állandó tettes társai) egy háromoldalú szerződés keretében diák munkásokat toborzott és közvetített, a megrendelői számára. Az elvégzett munka ellenértékét annak közterheivel növelve + a saját jutalékát meg kapta.

Sem a diákmunkásokat sem pedig az államot nem fizette ki, így tett szert extraprofitra: tehát tolvaj és adócsaló. Az ilyen "vállalkozónak" börtönben van a helye nem pedig a parlamentben.

sóhegy049 2018.03.04. 20:34:37

Azt nem vágom, ha "bűnszervezeben" követte el, amit az agitált propaganda nyomat, persze bizonyítékok és vádirat nélkül, akkor kik a bűntársak és hol vannak?
Költői...

1ghost 2018.03.04. 22:21:35

Csak addig vannak biztonságban és pénzüknél, amíg hatalmon vannak. Addig van esélyük kontrollálni a rendőrséget, az ügyészséget.

Addig van esélyük arra, hogy úgy meséljék, politika az, hogy szervezett csalással kifosztjuk a közösséget, hogy magánvagyont építsenek.Erre addig van esélyük, amíg nem lesz elég választópolgár, aki megüzeni Orbán Viktornak, hogy pontosan tudja, igazán csak egyetlen magyar embert akar megvédeni: magát.
süti beállítások módosítása